Reklamace a vrácení zboží

(viz.: Všeobecné a obchodní podmínky VI. Záruční podmínky, reklamace a vrácení zboží)

V případě, že kupující není se zakoupeným zbožím spokojen, má právo na odstoupení od smlouvy (koupě) do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží. Kupující doručí zboží spolu s fakturou poštou nebo osobně na adresu prodejce na vlastní náklady. Kupující může odstoupit od smlouvy (koupě), jen pokud je zboží vráceno kompletní a nepoškozené. Prodejce vrátí kupujícímu peníze na jeho účet do 15 dnů ode dne doručení takto vráceného zboží.

Možnost odstoupení od smlouvy a vrácení zboží se nevztahuje na reprodukce upravené podle zvláštních požadavků zákazníka - "NA MÍRU" (fotošperk, obraz s vlastním popiskem, speciální zarámování nebo obraz či šperk na přání). Možnost odstoupení od smlouvy je v tomto případě možná jen z důvodu dodání vadného nebo poškozeného zboží. Toto platí na základě zákona o zásilkovém prodeji č. 108/2000, § 12, odstavec 5.

Na zakoupené zboží se vztahuje 2-letá záruční lhůta, která začíná plynout dnem převzetí zboží spotřebitelem.

K uplatnění záruky je potřeba přeložit fakturu ("Doklad o koupi" si kupující ponechává).

V případě reklamace kupující zašle prodejci reklamované zboží. Prodejce zásilky zasílané kupujícím na náklady prodejce či na dobírku nepřebírá.

Dnem doručení reklamovaného zboží (přijetí zásilky prodejce potvrdí e-mailem) začíná plynout 30 denní reklamační doba, o způsobu jejího vyřízení bude kupující informován. V případě oprávněné reklamace - prodejce zajistí odstranění chyby na výrobku na svoje náklady. Pokud odstranění chyby není možné, prodejce po dohodě s kupujícím uplatní jednu z následujících možností: (1) výrobek vymění za nový, (2) za jiné zboží, nebo (3) poskytne slevu z ceny, nebo (4) kupujícímu vrátí peníze. Ze záruky jsou vyňaté chyby a poškození výrobku, které vznikly nesprávným zacházením (např. pádem výrobku), používáním (zejména v rozporu s návodem na použití nebo účelem užití...) nebo ošetřováním výrobku (zejména svépomocným nebo neautorizovaným rozebíráním, opravami nebo úpravami výrobku...).

Kupující je povinen zkontrolovat zásilku ihned po doručení. V případě, že kupující zjistí, že je zásilka viditelně poškozená nebo zničená, je povinen tuto skutečnost bez převzetí zásilky oznámit doručovateli (kurýr) a ihned kontaktovat prodejce e-mailem na adrese obchod@sandysea.cz. Prodejce nenese zodpovědnost za poškození zásilky zaviněné doručovatelem. Jakékoliv pozdější reklamace obsahu zboží a fyzického porušení zboží nebudou akceptovány.



FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (vzor)

Zkopírujte a vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy. 


Oznámení o odstoupení od smlouvy:

Smlouva se týká nákupu uměleckých předmětů       (doplňte)

Důvod reklamace/vrácení zboží       (doplňte)

Prodávající: Bc. Markéta Ondryášová, sídlo Štolcova 509/35, 618 00, Brno - Černovice.

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží     (doplňte)

Datum objednání(*) /datum obdržení(*)  

Jméno a příjmení kupujícího/kupujících  (doplňte)

Adresa kupujícího/kupujících  (doplňte)

Podpis kupujícího/kupujících (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)  

Datum: (*) 


Formulář zašlete emailem na obchod@sandysea,cz nebo na adresu sídla Štolcova 509/35, 618 00, 
Brno - Černovice.

Kontakt

Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.

Telefon: +420 778 411 138
E-mail: obchod@sandysea.cz
Youtube: www.youtube.com/@Sandy.Sea.Art.
Instagram: @Sandy.Sea.Art.